Reklamacije
Reklamacije i pokretanje reklamacije
Uskladenost poslovanja sa zakonskim propisima i internim pravilima kompanije danas je složenija i važnija tema nego ikad pre.
U jednom dinamičnom okruženju u kojem danas poslujemo, izazovi su brojni, kao i procesi dostave i ugradnje proizvoda.
Pokretanje reklamacije i utvrdivanje osnova za postojanje iste je sastavni deo poslovne kulture naše kompanije.
Cilj nam je da zaštitimo dobar ugled i poverenje naših kupaca, poslovnih partnera i zaposlenih.
U skladu sa tim želimo da jasnije istaknemo proces pokretanja reklamacije ako ste ustanovili da postoji osnov za to i šta je sve potrebno da ispratite u procesu od isporuke porudžbine do momenta ugradnje proizvoda.
Da bi se pokrenula reklamacija potrebno je priložiti sledeće:
- dokaz o kupovini JUB-ovog proizoda (Faktura i potpisana otpremnica)
- dokaz da je reklamirani proizvod sastavni deo sistemskog rešenja JUB-ovih proizvoda
- dokaz o vremenskim uslovima tokom ugradnje proizvoda koji odgovaraju preporukama iz JUBovog tehnickog lista
- sačuvanu originalnu ambalažu proizvoda sa jasno čitljivim podacima o datumu proizvodnje i broju proizvodne šarže
- informacije o načinu pripreme, korišćenom alatu i načinu ugradnje proizvoda koja odgovara preporukama iz JUBovog tehničkog lista
- dokaz o izvršenoj egalizaciji pre ugradnje proizvoda koja odgovara preporukama iz JUBovog tehničkog lista
- dokaz o uzorkovanju u JUB-ovom dnevniku nijansiranja (važi za nijansirane proizvode)
- dokaz o dnevniku usipa koloranata (važi za nijansirane proizvode).
Kod donošenja stručnog mišljenja biće uzeto u obzir sledeće:
- fakturna količina proizvoda
- datum transporta proizvoda
- način lagerovanja proizvoda u trgovini i na gradilištu